ZeeU / Support
Support

Vi på ZeeU växer tillsammans med våra kunder och vi rekryterar för att ha möjligheten till att utveckla och ta oss an nya kunder.
För att kunna bibehålla verksamhetsutveckling i kombination med att ge våra kunder snabb hjälp – lanserade vi under 2020 ZeeU Support
Vi har anställt en ny kollega Maria som är vår supportansvarige.
Varför?
Då våra kunder utvecklar sina verksamheter, expanderar och rekryterar kommer det nya frågor. En del planeras som aktiviteter att utföras via Trello men mycket av frågorna som vi får till oss gäller snabba supportfrågor.
Och för att vi ska kunna planera att utveckla er verksamhet och ge er full attention – vill vi samtidigt kunna erbjuda snabb hjälp och då måste vi planera för detta och avsätta rätt resurser.
Vad?
Kontakta Jonas på jonas.andersson@zeeu.se, för mer information om detta låter intressant.
Hur?
Ni mailar in Ert supportärende på support@zeeu.se eller går direkt in på vår supportportal https://support.zeeu.se/ och registrerar ärendet.
Baserat på prioritet får ni svar inom 4 eller 8 timmar.