ZeeU Support

På ZeeU växer vi tillsammans med våra kunder och förstår att växtvärk ibland uppstår i systemen.

Hjälp där du behöver den!

För att kunna bibehålla verksamhetsutveckling i kombination med att ge våra kunder snabb hjälp lanserade vi därför ZeeU Support under 2020. Sedan dess har vi kontinuerligt sätt hjälpt våra supportkunder att snabbt, enkelt och kommunikativt lösa problemen när de uppstår.

Varför välja ZeeUs Support?

När våra kunder utvecklar sina verksamheter, expanderar och rekryterar kommer det nya frågor. En del av de större frågorna planeras som aktiviteter att utföras via vårt verktyg Trello men mycket av frågorna som vi får till oss gäller snabba supportfrågor. Dessa hanterar vi enkelt och snabbt via vår supportportal. Allt för att kundens ERP ska fungera som de vill, när de vill. Vi startade alltså ZeeU Support för att kunna planera att utveckla er verksamhet och ge er full attention. Vårt mål har alltid varit att erbjuda snabb hjälp och detta sker via vår portal. På det sättet kan vi planera och avsätta rätt resurser där det behövs.

Ta inte bara vårt ord för det!

Hur mycket vi än kan trycka på att vi är en certifierad Jeeves-partner och sätter dig som kund i första hand är det alltid härligt att få det bekräftat av andra. Nedan finner du ett axplock av referenser från våra nöjda kunder!

Håll koll på vad som händer på ZeeU!