Supply Chain
WebExpense
Skapa inköp av expense-artiklar
Har du behov av att hantera inköp av expense-artiklar som datorer, konsulttjänster och resor på ett enklare och mer strukturerat sätt? Med ZeeU WebExpense får du en smidig lösning där hela inköpsprocessen automatiseras – från beställning till fakturamatchning. Snabbare, enklare och mer pålitlig helt enkelt.
- Smidig och automatiserad hantering av expense-inköp – Skapa, godkänn och inleverera beställningar digitalt via Jeeves och ZeeU WebExpense
- Automatisk fakturamatchning – När fakturan anländer matchas den automatiskt med beställningen så risken för fel minskar och du sparar tid.
- Fördefinierad kontering för enklare administration – Klassificera leverantörer och artiklar som expense-relaterade med förinställd kontering

Så här fungerar det
- Beställning – Skapa inköpet direkt i Jeeves.
- Godkännande – Beställningen skickas vidare till ZeeU WebApproval för enkel och smidig attest.
- Inleverans – När beställningen är godkänd inlevereras artiklarna via WebExpense.
- Automatisk fakturamatchning – När fakturan anländer matchas den automatiskt mot beställningen.
Dessutom kan du klassificera leverantörer och artiklar som är expense-relaterade med fördefinierad kontering. Detta säkerställer att kostnader bokförs korrekt utan manuellt arbete.
Med ZeeU WebExpense får du alltså en effektiv och automatiserad inköpsprocess som gör expense-hanteringen snabbare, enklare och mer pålitlig.
Vill du veta mer om WebExpense?
Kontakta Amanda på amanda.eriksson@zeeu.se
