ZeeU / Support (gammal)
ZeeU Support
Vi på ZeeU växer tillsammans med våra kunder och förstår att växtvärk ibland uppstår i systemen.
För att kunna bibehålla verksamhetsutveckling i kombination med att ge våra kunder snabb hjälp lanserade vi därför ZeeU Support under 2020. Sedan dess har vi kontinuerligt sätt hjälpt våra supportkunder att snabbt, enkelt och kommunikativt lösa problemen när de uppstår.
Varför välja ZeeU Support?
När våra kunder utvecklar sina verksamheter, expanderar och rekryterar kommer det nya frågor. En del av de större frågorna planeras som aktiviteter att utföras via vårt verktyg Trello men mycket av frågorna som vi får till oss gäller snabba supportfrågor. Dessa hanterar vi enkelt och snabbt via vår supportportal. Allt för att kundens ERP ska fungera som de vill, när de vill.
Vi startade alltså ZeeU Support för att kunna planera att utveckla er verksamhet och ge er full attention. Vårt mål har alltid varit att erbjuda snabb hjälp och detta sker via vår portal. På det sättet kan vi planera och avsätta rätt resurser där det behövs.
Vill du veta mer?
Kontakta Jonas Andersson så hjälper han dig vidare!
jonas.andersson@zeeu.se
Spana in mer från oss!
9/12 2024
Aktuellt
Tre snabba med Michael Halin
Alla god ting kommer i tre har vi hört! Så...
26/11 2024
Aktuellt
Medarbetarintervju med Markus Åkesson
Snart är det dags för välförtjänt julledighet men innan dess...
16/10 2024
Aktuellt
Varmt välkommen Josefin Ljungdahl