ZeeU / ”ZeeU sätter verkligen kunden först” –Kundreportage med GSAB
”ZeeU sätter verkligen kunden först” – Kundreportage med GSAB
GSAB är idag Nordens ledande leverantör till glasmästeri- och byggbranschen och har funnits i Norden i över 65 år. Idag finns företaget även utanför Norden. Företaget tillverkar och levererar glas- och duschväggar, räcken och andra relaterade produkter till aktörer inom projektutvecklingsindustrin. Med fokus på design, innovation och hållbarhet har GSAB i flera decennier levererat lösningar till kunder med höga krav på estetik och funktion. Bland kunderna och projekten som GSAB har genomfört hittar man bland annat Norra Tornen, Bank Hotell och Selma City Spa. GSABs produkter erbjuds även till marknaden under det egna varumärket INVITREA. Produkterna används ofta där det finns höga arkitektoniska ambitioner oavsett om det är byggnader för kontor, kommersiella lokaler, offentliga miljöer eller privata hem.
Med ZeeU som leverantör använder GSAB idag både integrationen Medius AP Automation och produkten NotifyMe. Just integrationen mellan Medius och Jeeves är framtagen av ZeeU och Exsitec och skapar stöd och funktioner i e-attest. Under integrationen agerade ZeeU leverantör för projektet och agerade även mellanhand mot Medius konsulter.
– I och med att ZeeU agerade mellanhand i Medius-integrationen kunde vi bara tacksamt kunde luta oss tillbaka. ZeeU tog inte bara ansvar för integrationen utan också annat i projektet, säger Andreas Lalin, VD på GSAB.
GSAB använder sig också, som tidigare nämnt, av ZeeU-produkten NotifyMe. Produkten notifierar så fort undvikelser uppstår i ERPt vilket gör att man snabbt och automatiskt får notifieringar i realtid. Detta leder till att avvikelserna kan åtgärdas med en gång. I och med NotifyMe har GSAB gått från att tidigare inte ha koll på den dagliga verksamheten till att nu få enkla rapporter och varningar när åtgärder behöver tas. Produkten används bland annat av GSAB för att hålla koll på leveranser och planeringsarbete.
NotifyMe har enligt Lalin skapat enormt värde för företaget och säger också att det är det som genomsyrar samarbetet med ZeeU. Istället för att låsa modulen och ta betalt varje gång en kund vill ändra något så får kunderna bestämma vad som passar bäst, helt prestigelöst och kundorienterat, menar Lalin.
Även ZeeUs konsulter får extra beröm av Lalin.
– Alla konsulter är bra att jobba med. Det märks att konsulterna trivs med sina jobb och det återspeglas i deras kundfokus. Samtliga ZeeU-konsulter sätter verkligen kunden först; oavsett om det gäller svarstider, hitta bra lösningar eller annat. Konsulterna är inte bara kunniga och seniora utan ser även till att förstå och sätta sig in i kunden vid överlämningar vilket ger en proffsig upplevelse samtidigt som vi inte behöver lägga tid och pengar på att lära upp en ny konsult vid nya kontakter.”
GSAB är slutligen mitt uppe i en expansions- och utvecklingsfas. En större satsning har påbörjats för att vidareutveckla INVITREA till att bli det självklara valet inom fastighetsutvecklingsindustrin och när man vill skapa fantastiska miljöer där människor trivs. Självklart är ZeeU med på resan. Som slutord säger Lalin:
– ZeeU är noga med att utveckla affärssystemet så att det är lätt för oss som kund att hantera, alternativt lätt för en eventuell efterträdare till ZeeU. De har ingen prestige utan vill att det ska bli bra för kunden i alla lägen.
Vill du veta mer om GSAB’s produkter? :
Kontakta oss om du vill veta mer om ZeeU’s tjänster & produkter