Täckningsbidrag och täckningsgrad

Område:
Business Central

Pris:
3000 kr

Kontaktperson:
Maria Eriksson
maria.eriksson@zeeu.se

Visar täckningsbidrag och täckningsgrad på både hela ordern och per rad i försäljningsoffert och försäljningsorder.

Dagens datum vid fakturering

Område:
Business Central

Pris:
3000 kr

Kontaktperson:
Maria Eriksson
maria.eriksson@zeeu.se

Justerar bokföringsdatum till dagens datum vid fakturering av en och en order.

Standard behåller datum då ordern skapades vilket medför att fakturor kan få felaktigt förfallodatum.

Vy för Inköpsorderrad

Område:
Business Central

Pris:
3000 kr

Kontaktperson:
Maria Eriksson
maria.eriksson@zeeu.se

Komplett inköpsorderradsvy med alla fält från inköpsorderraderna.

Sen sommar 2022 finns det en liknande i standard Business Central men den saknar alla fält. Den här produkten är ett bra komplement.

Brödtext för e-post i flera språk

Område:
Business Central

Pris:
3000 kr

Kontaktperson:
Maria Eriksson
maria.eriksson@zeeu.se

Ställ in och ändra språk vid e-postutskick.

Vid e-postutskick av rapport från Business Central går det att ställa in olika språk på brödtexten för e-post. Detta styrs av språket på kunden.

Document Capture

Område:
Business Central

Pris:
Offert

Kontaktperson:
Maria Eriksson
maria.eriksson@zeeu.se

Lägger ni för mycket tid på manuell inmatning och registrering av inkommande dokument?

Med Document Capture hanteras allt runt leverantörsskulder direkt inifrån Business Central. Importera, registrera, godkänn och arkivera fullständiga inköpsfakturor och kreditnotor utan att lämna systemet.

Ett dokument är antingen i formatet skannat pappersdokument, PDF-fil eller XML-fil, med andra ord vanliga eller elektroniska dokument. Samtliga kan importeras in till Business Central med hjälp av Document Capture och sedan hanteras därifrån. Inkommande PDF-filer hämtas även automatiskt in från fördefinierade e-postadresser.

Fördelar

Document Capture är alltså en helhetslösning för att kommunicera effektivt med leverantörer från hela världen som gör att du sparar tid på manuell inmatning och registrering av inkommande dokument. Slipp krångel och arbeta direkt inifrån Business Central.

Utökad status

Område:
Business Central

Pris:
8000 kr

Kontaktperson:
Maria Eriksson
maria.eriksson@zeeu.se

Status på försäljningsoffert, försäljningsorder, inköpsorder och projekt.

Här kan kunden välja att skapa egna statusar samt färgkoda för att lättare överblick. Framöver kommer även utökad status på artiklar, kunder och leverantörer.